Asiantuntijamarkkinoinnin Tips & Tricks_Tammelanpuiston yrittäjille_11.5.2020 klo 14

Asiantuntijamarkkinointi koulutusta tarjolla!

Järjestämme Suunnittelemossa asiantuntijamarkkinointiin pureutuvan koulutuksen ma 11.5.2020 klo 14:00-14:40.

Koulutus on maksuton ja se on suunnattu asiantuntijamarkkinoinnin kehittämistä kiinnostuneille yrittäjille.

Kenelle:

Mikäli olet miettinyt asiantuntijamarkkinointiin ryhtymistä tai haluat kehittää nykyisisiä markkinointitoimiasi, tämä koulutus on varmasti Sinulle hyödyllinen.

Koulutuksessa käsittelemme muun muassa:

• Muutosta markkinoinnin toteuttamiseksi
  • Viestinnällisiä kärkiä (strateginen työ, välineet ja kanavat)
  • Miten päästä liikkeelle pienellä budjetilla
  • Markkinointitehon ylläpitäminen arjessa, säännöllisyys sekä parhaat onnistumiset

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen to 7.5.2020 mennessä alla olevasta linkistä:

Ilmottaudu tästä

Miten:

Koulutus järjestetään etänä, joten lähetämme Sinulle sähköpostiin kutsun Teams-kokoukseen. Voit liittyä joko Microsoft Teams-ohjelmalla tai selaimella.

Annan mielelläni lisätietoja koulutuksesta, ja tätä sähköpostia voit jakaa eteenpäin muille markkinoinnista kiinnostuneille yrittäjille.

#suunnittelemo #asiantuntijamarkkinointi

Nähdään koulutuksessa!